fryser om tårna


ph: weheartit


nu mina vänner:
jag pluggade igår

två dagar i rad. det är inte ofta det
nu sitter jag här igen 07.07
däremot mer påklädd än igår

drömmarna i natt var sjuka
jag fick en ny syster. (även kallad lisa)
vi bodde i ett stort vitt hus på stranden
då kom silan , mika och peter förbi
vi gick och bada och alla mina halskedjor rostade
lisa blev jätte arg
jag och mikade paddlade sen kanot
från ingenstans stod jag på en äng själv
det blåste och jag frös
då kom en ko
som i samma sekund förvandlades till silan
vi låg i gräset som började växa sig högt, jätte fort.
när vi reste oss upp igen var gräset till näsan på mig och silan var inte kvar
någon annan stod där istället
tog min hand och sprang med mig genom det höga gräset
fram till en port där mika stod
han öppnade och jag var med i idol
jag röstades ut. sjöng förjävligt
fick tröst av mariette och dem andra i Idol
la mig på rygg på scenen och så låg jag där i gräset igen
ensam
sen vaknade jag

/ linda

Kommentarer
Postat av: Anonym

fint att jag får vara med i dina drömmar baby.

2009-11-25 @ 22:02:45

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0