i en stad en timme bort

vaknar av att min arm dunkar.
vill vill vill (läs:orkar) verkligen inte gå till skolan
ha matte
cykla till folkan
ha keff i tåvhundranittiofem år
äta pannkakor ser jag i och för sig fram emot
men inte rörlig bild till klockan fyra.
det orkar jag bara inte


läste igenom inlägg som nyligen är skrivna i min blogg. MIN blogg
och alla är helt cpppp
bryr mig faktiskt inte
drar ni er tillbaka i arkivet (VILKET JAG ABSOLUT INTE UPPMANAR ER TILL) så hittar ni...
outfits bilder.
fula redigeringar
galna inlägg
mitt breakthrough var i sommras
innan det var jag... som vilken annan 15 årig tjej som helst
i sjuan var jag allmänt äcklig
i åttan trodde jag att jag avr något med mitt långa hår, gröna ginalinne och foundation på läpparna
i nian var jag bara någonting mitt emellan
nu är jag påväg att bli den jag är
i think


/ linda





dunk dunk dunk dunk dunk dunk dunk dunk dunk


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0