speak right to me

fick sockerkaka av min mamma
åt en bit och spillde sen te över hela knät
har nu näst intill brännskador över hela fucking låret mmmmm vad skönt

har lust att bara fimpa mig själv
trampa på mig och gno in mig i asflat med skosulan
okej , kanske inte så drastiskt med nästan.
vill springa genom hela korridoren på tessin
från ekonomerna ända ner till spid och springa rakt in i glasdörren
falla ner på marken
ligga och se tv ovanför rulla med texten: "vÄLKOMEN TILL TESSIN, HÄR FÅR VI INTE ÄTA JORDNÖTTER"

mm så vill jag ha det.
och utan regn
så man slipper blöta cykelsadlar och genomblöta skor
vi ahr infört ett skoförbud på folkan också.
känns som hemma
sofforna är mycket tilltalandet och som emma sa:
vi borde ha en säng på folkan

ATT vi borde
en fet dubbelsäng där vi med psykiska problem kan få sova
skrika i huvudkudden och skita i att timmar går
mmmm det vore bra

något annat som vore bra, ÄR bra. är du
/ linda


Kommentarer
Postat av: line

hela den där säng delen är jag med på. so bad.

2009-11-19 @ 20:00:57
URL: http://charmgirl.blogg.se/
Postat av: jennieboii

åh vilken bra ide. i den sängen skulle jag hänga i hela tiden

2009-11-19 @ 20:57:13
URL: http://einne.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0