suddet kalle

suddet kalle tog en promenad och ramlade ner för bänken. väl nere på marken skriker han
det är precis vad jag, jennie och line håller på med på matten.
vi sitter där, hjälplösa eftersom tiden går så långsamt, och spelar in filmer med suddet kalle.
nästa AVSNITT: kalle på äventyr i världen´
inte så jävla konstigt att vi tre ligger efter i våran mattegrupp. . . . . .

jag sitter i mitt badrum. är kall i rumpan av att sitta på toalett stolen såhär länge.
var och åt middag tidigare ikväll med karoline. åt så att jag sprack
kan nu inte andas
vi tog en promenad för att bränna bort bea-kalorier. pratade en massor och powerwalkade

imorgon ska jag äntligen hitta en säng. en stor härlig mjuksäng
har nästan fått ryggont av bäddsoffan jag sover i nu
sug åsneballe (troligen världens fulaste uttryck) vad hård den är
mm så ikea blir det med mor min.
ska upp tidigt. runt åtta. ´åka bil och må illa och sen vandra runt där i sjuttiosex timmar
ser fram emot det

ska sova nu
hoppas på att suddet kalle inte sprungit sin väg (DU FÅR SÄTTA KOPPEL PÅ HONOM, JENNIE)
och drömma bra
godnattttt.
/ linda

Kommentarer
Postat av: Anonym

du e bra. o suddet kalle också.

2009-11-21 @ 00:54:53
URL: http://charmgirl.blogg.se/
Postat av: jennieboii

kalle är i tryggt förvar<3

2009-11-21 @ 01:27:38
URL: http://einne.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0