text text text or say say say

klockan är 07.07.
jag har bon iver dånandes och jag men ROLIGT nu är det spotifyreklam
snacka om att förstöra stämmningen. subbor

ligger i min säng
musiken dånar
tröttheten ligger kvar någonstans inom mig och jag orkar inte resa mig upp
får gå såhär till skolan
i leopardstrumpbyxor och en svart bh
skulle inte spela så stor roll egentligen

tre timmars foto nu på morgonen. snarare bild men jag ska fota
barn. glädje. vila.fritid.lek
tema. projektarbete för kursslutet
funderar på vart jag ska gå
måste ha barn i olika åldrar, funderade på att dra mig till enskilda en kort stund.
fast tveksamt om dom inte kastar ut mig därifrån (läs: våldtar mig)
får se
annars får jag väl foto småbarn
på ett dagis. liggga i en buske som ett pervo och klicka klicka.
vi får se helt enkelt

/ linda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0