a lot of love and a lot of kisses

i'm sooo excited that I just can hide it, i know i know i know i know that i like it like it!
klassens fina stämmor i en klassisk låt

jag tycker om engelskalektioner med sång och Lines lite udda stämma.
jag tycker om att splitta på en kladdkaka med en fin vän.
jag tycker om amandas pollypåse.
jag tycker om klassens idé med halloweeenparty
jag tycker om alla statusuppdateringar på facebook
jag tycker om att jag är klar med min engelska uppgift
jag tycker om roliga mattelektionen imorse med line&jennie
jag tycker om att stanna kvar efter skolan och bara redigera redigera
jag tycker om att aspen inte gjorde sig illa i sin hårda krock med bordsbenet

jag tycker om att jag tycker om.

/linda

Kommentarer
Postat av: malin

jag tycker om linda hihihih :)

2009-10-14 @ 16:56:39
Postat av: line

jag tycker om linda!

2009-10-14 @ 17:28:59
URL: http://charmgirl.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0