även fast jag vet så väl

känner doften av mammas goda goda mat.
jag vet att det snart kommer ett välbekant: - MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAT från övervåningen
men
jag orkar inte vänta, så nu sitter jag och knaprar marabou.
jag... hur. man vet aldrig. jag vet aldrig. jag vet inte. jag....
nej.
vi börjar om.
jag vet inte. jag har ingen aning.
vill att det ska vara klart för mig. att all tid redan har gått och att jag vet. hur det blir och vad jag vill.
det var fint. väldigt fint. ditt leende i allting.
nu låter jag helt krossad eller crazy in love. FEL
jag är ingenting. inte än.
för jag vet inte.
men det var fint. det är fint.

och nej jag orkar inte slänga in bilder. lev med det kära läsare.
/ linda

+ att jag har märkt att det inte går att göra mellanrum i texten när jag vill. irriterande

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0