If you're a bird, I'm a bird

det är mörkt.
det kommer bli mörkare och det gör mig mer och mer deprimerad.fan. mörker är inte min grej
eller jo kanske. om jag sitter helt ensam på en mörk liten liten plats med min iPod och min favoritmusik dånandes i mina öron, då kanske jag skulle tycka om mörkret. det skulle kunna dölja allt det där som jag inte vill se.
inte vill inse.
fast höstmörker är fult.
och mitt liv på media. det är. det är. det är bara helt jävla unbelievable.
snart är det helg igen och då är det jobb. jobb och jobb. lyckligtvis så är höstkonserten med esteterna innan helgen.
tack för det. kommer bli sjukt bra. i know it.

/ linda

Kommentarer
Postat av: mal

åh, notebook.

2009-10-14 @ 14:57:54

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0