ten days later

tänk vad mycket som kan hinna hända på tio dagar. hur mycket jag hinner förändras
hur mycket jag hinner uppleva
och hur mycket ja typ allt.
en entimmes lång busstur till flen tog tjugofem nyköpingsbor i jakt på nya tider.
nja kanske inte. men liknande
vi hamnade hos Jens och jag hade en fin kväll.
våralde, dansade, skrek, satt på altanen, beundrades av en hjälpsam lillasyster, träffade helsingborgare, drack upp allt tills den sista droppen, myste, skrattade åt kommentarer, hade sönder en badrumslucka, mötte nya människor, frös, lånade tröjor, noterade skillnader mellan flen och nypan. a
entimmes bussresa plus en liten cykeltur med emma i luren kunde jag idag stappla in hem till mig. tog mig en tupplur och njöt av att bara göra ingenting.
jag har lov. och jag mer än bara gillar't
/ linda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0