fuck it

nu måste jag bara få skriva av mig, jag skiter i att det blir bildlöst och oförståeligt men det här är min blogg, min blogg som jag skriver vad jag vill i. såååå
rl gtgyryg rughwiw4u ui hu sr uhr jag bli gaaalen ! jag är så arg
så arg så arg på egentligen ingenting. små små saker som irriterar mig och inte vill försvinna.
det är bara små ord som slår mig på känsliga punkter, blickar från personer som inte ens borde kolla åt mitt håll och kommentarer som är så jävla onödiga. BORT!
fan. sluta förstör min vardag. åååååhh.
det är ingen PERSON som gör det utan PERSONER men det är inte dem jag är ute efter. det är dem där små ordjävlarna. fan nej åh nej fan svordom efter svordom.
sitter och rynkar pannan som en jävla gubbe här och är såå arg. sluta . jag är redan besviken på mig själv, GÖR DET INTE VÄRREEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!
_________________
punkt där va. tänkte slänga in att:
ett nitarmband + ett nitarmband + ett halsband med två fjädrar + ett par leggings = 307 kr
en svart volangklänning = 299:-
vart är värden påväg?

/ linda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0