hörlurar <3

visst är det helt underbart att sitrta med spotify och hörlurar och bara sjunga ut så jävla högt man bara kan? mmm!
att sluta halv tolv på måndag är ju mer än guld. fast fan vad jag var trött idag!!! herregud, behöver sova verkligen. drog mig i tessins korridorer till klockan ett och sen var det ner på stan med emma, sofia och paulina. satte oss på hellmans med paulinas MacBook som förövrigt är allt som behövs för en lyckad eftermiddag. vi satt och garvade åt alla fula bilder vi fick till med effekterna på webcameran, hahah såååå kuL! :D segade mig hem och nu är jag trött som ett as. ska börja sllänga in bilder så snart som jag fixat datorn där uppe, har inget PS här nere :(
imorgon är det sthlm med klassen som gäller!
/ linda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0