så lätt efteråt så långt ifrån

de är väldigt lätt att vara efterklok (?). verkligen. visst det har gått två veckor nu men endå plågar det mig.
ett stor tack till dig min fina vän, S som berättade allting som jag borde veta men inte visste.
hur lyckad är man då på en skala ett till noll, om man inte minns?
kass. kassast. det har plågat mig hela jävla förra veckan.
fan.
fast jag lovat mig själv att inte bli sådan. och fast jag lovat att inte göra något.
så blir jag hög av tillfället och alkoholen hjälper till. och så blir det som det blir.
EN FET MINNES LUCKA. bra linda. bra
kul att människor, obetydliga, vet innan. pratar innan. fan åh vad dålig jag är!
jag ska aldrig mer. aldrig mer. det är inte värt.

fina minnen från samma hemska natt. sitta på blött gräs med en fin vän och bara välla ut med fyllesnack. gråta inne på toan med en fin vän. fira en fin vän. bli bästavän med diskhon och skämmas ihjäl. leka ute i kylan med en fin vän. få låna en keps. få massa kramar. hjälpa en fin vän med ögoninflammationen. ta fula bilder med en fin vän. cykla hem med en trasig punkterad cykel med en fin vän. fina vänner. tack.
det är sjukt att en lördag för en vecka sen kan ge så mycket. bra & dåligt.
men allt bra ska ni ha tack för igen fina vänner.
/ linda

Kommentarer
Postat av: jag heter SILAN

vännen.

älskade vännen.

jag ska bli frisk.

typ.

nu?

och så ska vi ses.

okej?

2009-09-29 @ 20:35:33

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0