BACK FROM EMMABODA /







hejhoe!
Jag har haft en av de bästa långhelgerna i mitt liv so far.
Det var det sjukaste och roligaste jag varit med om. (jag skriver ned det här mest för att jag själv ska komma ihåg, eftersom mitt minne är som en guldfisk)

Blivit klämd på första raden på Parken så att jag blev urlyft ur publikhavet. Vi blev bjudna på öl av trevliga Kalmar-pojkar. En fin Martin från Ronneby bosatte sig hos oss och var guld. Lärde mig ett psykoligiskt-test. Någon kastade en hink med kiss på våra grannar för att de var så jävla jobbiga (kan vara bland det roligaste jag varit med om). Jag och Klara åt vildsvinskebab. Någon svimmade på Maskinen... Vissa spydde sex spyor i två omgångar. Någon orkade inte längre än att sträck ut huvudet utanför tältet och spy. Någon kliade min rygg tills jag somnade. Vi röjde till housemusik och jag fick kommentaren att jag och Adam var den snyggaste duon på emmaboda festivalen. Jag lekte cykel med Emma. Någon blev inlåst på en bajamaja. Och så himla mycket mer

Det var så mycket vi gjorde. Så mycket som hände. Så mycket vi sa:

Jag: *världens hundögon* "Victor, om du kastar dig i stolen bakåt in i mitt tält så ligger min tandborste på vänster sida...?" Victor kastar sig rakt bakåt.

Siri: "Om man säger att man spytt tre gånger menar man då att man spytt tre UÄÄÄK UÄÄÄKK UÄÄÄK eller tre gånger liksom?"
Clara: "Man spyr ju liksom UÄÄÄK ett, UÄÄÄÄK två. Sen kan man ju spy i omgångar"
Siri: "jahaaaaa... men isåfall har jag spytt sex gånger i två omgångar"

Julia, Jag och Siri står och röker. Plötsligt utbrister Siri:
"JUUULIA! Rök inte till texten! För det är när man kommer till texten som ciggaretten blir farlig"

Victor hittar hudlotion och passar på att smörja in sina armbågar. Jag ber honom smörja in mina med samtidigt som Miley Cyrus spelas i bakgrunden.
*han smörjer in mina armbågar samtidigt som han säger* "Maybe I need some rehab?"

Vi kokar nudlar och jag har ingen tallrik så maten slevar Victor upp i ett vinglas.
"Jag skulle kalla detta en Cosmo-Noodel"

åh. tack så himla mycket för allting, CAMP TORR. pussss
/ linda

Kommentarer
Postat av: Victor

Åhh vill tillbaka diiit! :D

Älska citaten! <3

2010-11-19 @ 22:30:51

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0