panic. panic. panic

jag började det nya året med att sitta i en bil i nio och en halv timme.
70 mil och inte en enda hamburgare i sikte. för det var ju lite av ett mål med resan
att få äta hamburgare på vägen.
men det fick bli norrländsk-tunnbröds-korv-med-mos-rulle. det gick ner

spenderade hela första veckan av det nya året med att lära mig åka bräda i minus 30 grader.
det gick.... sådär. jag tar mig ner men ni lär inte se mig hoppa och göra 360 och annat sånt crap på ett bra tag.

spenderade hela första veckan med att bara må okej. bra start. verkligen
som tur var fanns det vissa 70 mil ifrån mig som fick mig på bra humör och andra tankar.

spenderade hela första veckan med att bara vilja hem. hem till trygghet och hem till mina vänner.
orkade inte längre. det får fan av nog nu
det räcker
snälla. det räcker nu

men som någon sa:
"don't worry, be happy"
/ linda

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0