MINISYSSLING





minisyssling som jag mötte för första gången då vi var i polen i maj. cute as hell

annars. sommarlov
dock är det äckligt jävla kallt ute. igår satt vi några stycken på min altan, åt kolapaj och skrattade.
pratade om peace and love som drar igång om lite mer än en vecka. herre.gud. det är helt sjukt att min festivaloskuld snart tas ifrån mig.

robyns nya platta rullar på min spotify dagarna i ända.
och så fort solen tittar fram ligger jag ute istället för i min säng.
allt är alltså som ett strålande solsken som aldrig tar slut. vääääldigt härligt.

/ linda

Kommentarer
Postat av: Emelie Talvis

fina bilder :)

2010-07-28 @ 23:42:06
URL: http://etalvis.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0