BEAT HEART






är helt slut efter en hel helg av bravader. jobb i fredags, chuppp chuppp hem till klara för att duscha och äta pizza. efter åtta ramlade det in vänner och bekanta för fest. klara firades. vi dansade. spelade vardagsrumsfotboll. tutade på varrandra. och åt tårta. väldigt bra kväll, tack klara!

lördag jobbades det igen. svängde förbi surprice efteråt. jag, klara och lisa tog med oss kebab och cyklade ner till vallarna. kvälls solen lyste och gullefjun åkte fram. david och timothy tittade förbi och klara och jag hade vattenkrig. på senare kvällskvisten kollade jag och klara på UPP. vi somnade båda två.

idag har jag också jobbat (jag kan knappt stå på benen) och ligger nu i min säng. ska sova snart.
skiter i matten.
/ linda

Kommentarer
Postat av: gadd, malin gadd. (007) eller 1337 om du vill!

Vääääääärldens finaste!

saknar dig dig dig. PUSS

2010-05-18 @ 18:37:24

Lämna gärna en kommentar

Du heter:
Komma ihåg dig?

E-postadress: (skyddad)

Har du en egen blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0